In Memoriam

Gisteren bereikte ons het droevige nieuws dat op 79 jarige leeftijd onze oud secretaris Piet Bos is overleden.Na jaren als actief EHBO-ér, mentor voor vele, en vooral als een zeer gewaardeerd secretaris, nam hij in april 2018 afscheid van onze vereniging. Na zijn aftreden werd Piet benoemd tot erelid van onze vereniging.

We zullen Piet blijven herinneren als een warm en vriendelijk mens die besmet was met het EHBO-virus. Het virus dat hij zijn dochter, ons bestuurslid Monique, van jongs af aan heeft meegegeven.

We wensen Monique, en haar familie heel veel sterkte met dit verlies.

Gelegenheid om afscheid van Piet te nemen en de familie te condoleren is op zaterdag 1 juni van 19.30 tot 20.15 uur in het afscheidscentrum van Bennis Uitvaart, Padlaan 1 in Krommenie.

De afscheidsdienst van Piet vindt plaats op maandag 3 juni om 12.15 uur in de aula van crematorium Westerveld,

Duin en Kruidbergerweg 2-6 in Driehuis.

Namens het bestuur,

Cora Keyner-Rosman