Lid worden van EHBO-vereniging Assendelft

Iedereen vanaf 16 jaar kan lid worden van de EHBO vereniging van Assendelft, neem hiervoor contact op met de secretaris.

De jaarcontributie wordt door de betreffende ledenvergadering jaarlijks vastgesteld, maar als indicatie moet u denken aan een bedrag tussende €42,50,- en €50,- per jaar.

Daarvoor krijgt u dan gratis herhalingslessen op een vaste oefenavond (ongeveer 10 per jaar) aangeboden waarin u de opgedane kennis van de basiscursus kunt herhalen en ophalen.

De kosten voor materialen en b.v. reanimatie en AED zijn bij de prijs inbegrepen.

De instructeur beoordeelt of u voor het geoefende onderdeel (nog) voldoet aan de eisen.

De vereniging verzorgt vervolgens iedere twee jaar de verlenging van uw diploma (kosten hiervan zijn ook inbegrepen in het lidmaatschap).

Als er vragen zijn over het examen dan kun je HIER kijken naar het reglement van het Oranje Kruis.